Chillin´ in the sun

Mycket jobb, mycket plugg och körskolegrejs och dålig internetuppkoppling är ingen bra kombination när man ska blogga. Och när vädret dessutom är superfine, det är midsommar, man har middag med några av sina sötaste flickor som man inte sett på evigheter och däremellan tittar på "Battle Royal" med grabbsen och kutar fram och tillbaka till Statoil. (Och icke att förglömma, skapandet av vår the mini chicks club, B o t t e n s k r a p e t!)

Förra veckan belönade jag mig med en rutig klänning lite á la Sportmax och denna veckan blev det efter att ha klarat Eu moppe teorin bästa second hand shoppingen på länge. Ett litet guldkorn i Ängelholm till butik med mycket italienskt, klassiska plagg, annorlunda märken, fina snitt och roliga nyheter.
Så ett mönstrat, långt tublinne från det riktigt härliga märket Madelene Gabbano haffades och dessutom en favorit to be svart liten "bolero"-sak från Bitte Kai Rand med knappar och puff. Pics are coming up.

Och imorgon väntar en vända till Väla visst också.

Är riktigt sugen på ett par fina sandaler till i sommar. Både ett par med klack, gärna kilklack, typ de som jag bloggade om förra veckan i rosa lack från Din Sko barn och ett par platta med fin snörning eller knytanordning runt ankeln. Ser väldigt många just i Båstad på jobbet i chocklad/mörkbrunt som stämmer in på mina krav.
De ultimata skulle vara i just mörkbrunt läder med turkosa detaljer i form av stenar och smal knyt runt fotleden. 

Kommentarer
Postat av: HillieBillie

Klarat moppsing-teorin? Grattis! :D

Postat av: Anonym

dessa väskor canvas är heta! därför ska jag unna mig en någon annorlunda sådan imorgon för lönen ;D

2007-06-24 @ 17:59:04
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: Cornelia

Jaa, jag föll verkligen också för det snedskurna :D Måste hitta dem i butik så jag kan glida runt i dem i Båstad som sagt ;)
Jaa, jag är väldigt glad över min nya dator :D Tråkigt att du inte kan lägga upp bilder, det som är så skoj..
Kul att du klarade moppe-teorin, grattis! :D

2007-06-24 @ 18:19:12
URL: http://nelias.blogg.se
Postat av: Mathilda

Jag älskar också Buberry, dock har jag inte kommit så långt att jag börjat samla än..
Men jag ska börja någon gång ;)

2007-06-24 @ 21:28:15
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag kan inte heller gå ut ur huset i mjukisbyxor utan att känna mig pyjamasklädd! Jag brukar också resa i vid klänning eller kjol, det känns ju så mycket skönare än ett par byxor.
Du måste visa upp dina nya fynd, de låter superfina! :)

2007-06-25 @ 12:44:38
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Fashionable Gossip

kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajsaaaaaaaaaa! Typ hallå?

2007-06-25 @ 14:52:59
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: Jelena

Åh. second hand butiken i Ängelholm låter ju onekligen som en guldgruva. Vad heter den tro? man vet ju aldrig om man har vägarna förbi i sommar...

2007-06-25 @ 20:48:50
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback