Återkomsten

Den klassiska, ful/snygga, bekväma, lättnoppiga, enkla, mångfunktionella jackan är tillbaka. Väldigt mycket tillbaka. Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag ville ha en adidasjacka men faktum är att ju mer jag ser den på bloggande flickors sidor, ju mer sugen blir jag på en liten satinjacka i vår. Det behöver inte vara adidas just utan det är mer modellen jag vill åt. Kort, asiatisk krage, ärmar med lite mudd och blixtlås fram. Gärna svart eller vit med kontrastfärg. Nu blir det att rota i garderoberna, vinden, källaren eller så överväger jag att haffa mig egna, nya lilla jacka för varma vårkvällar och nätter på stranden i Båstad i sommar.
1
Den klassiska adidasjackan i vitt med sportiga guldränder på ärmarna.

2
H&Ms variant som faktiskt är riktigt cool, dessutom supertrendig ju med alla metallic. Kollade på den lite snabbt inne i Östersund i onsdags men tror att den är lite för glansig för mig. Men jag är ju svag för guld så kanske...

3
Den ultimata lilla satinjackan i vår vore ändå Minimarkets hyllade mästerverk som är tokigt cool. Med denna på sticker man verkligen ut ur mängden. Helt ärligt så är det nog lite väl mycket färg och mönster, även om jag gillar den blommiga vågen i sommar/vår, och 3000 kronor för ett plagg som detta är saftigt. Har hört ryktas att Lindex gjort en variant av denna i satin men helsvart för endast 199 kronor. Har dock inte sett den IRL än.
Men jag har en deal med mig själv. Om det går bra med bloggandet i vår, kontakten med företagen som hört av sig funkar och vissa grejer går i lås gällande just samarbete med bloggen så köper jag den.
För den är jäkligt cool ändå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig en jacka i en lite sportig modell, men med glammigt stuk, som den i mitten! :)

Postat av: Sofia

Himla bra deal. Jag hoppas att allt går i lås så att denna vackra jacka hamnar i din ägo :)

2007-03-17 @ 22:21:51
URL: http://hejsusan.blogspot.com
Postat av: aenigma

Maria; Ja, den från H&M är riktigt fräsig. Jag diggar den men är inte riktigt säker. Läste just att Madonnas kollektion för H&M innehåller en nästan likadan fast i svart. Låter lovande! :)

Sofia; Eller hur? Vad gulligt av dig! Jag hoppas också det. jag vill haaa, haha

2007-03-18 @ 11:10:52
Postat av: Jossi

Du är utmanad. Kolla in min blogg för information :)

2007-03-18 @ 11:54:22
URL: http://lillabrun.blogg.se
Postat av: Minna

Smaken är helt annorlunda :), Ha en bra dag

2007-03-18 @ 12:50:35
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Mary

Haha, ja jag kan hålla med dig om att det är typiskt jämtländskt! Upptäckte din blogg häromdagen bara i ÖP där det var ett repotage om dig, hade inte sett din blogg tidigare, skrev ett inlägg om det i min blogg hihi!

ohh, jag har den guldiga jackan från H&M också, totalälskar den!

2007-03-18 @ 22:06:04
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: Dudy

Den vita adidas var snygg! :)

2007-03-19 @ 18:43:23
URL: http://dudy.webblogg.se
Postat av: aenigma

Minna; Jaa! :D

Mary; Eller hur?! :) Haha Ja, det var lite roligt med det där reportaget. Jag som alltid ska vara så hemlig med min blogg och så blev det värsta stora grejen. Men det är roligt! :) Skrev du ett inlägg om det? Vad gulligt!

Dudy; Visst är den? Så clean liksom.

2007-03-20 @ 09:46:39
Postat av: Jonas

Köp minimarket!! :D

2007-03-25 @ 00:03:22
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Niclasrachel

good job please keep on the good work

2008-08-29 @ 11:53:38
URL: http://niclasrachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback