Dagens; "Feel the spring"

Okej. Jag har nu gnällt i flertalet dagar och har tillslut insett vilken apa jag är. Okej om man är en cool apa, som Hanna- seriösa apan, men jag har inte varit det. Jag har varit gnällapan. Inte trendigt.
Så jag snörvlar fortfarande, hostar som en inbiten rökare och har en röst ungefär som Phoebe i vänner när hon är förkyld och ska sjunga "smelly cat". Tur att jag inte gör egna YouTube-videor...
Och eftersom solen skiner, jag har varit ute och skuttat i snön på baksidan iförd dessa kläder och inte frusit, resa är bokad och jag är hög på alvedon så kommer detta att bli en kick ass dag!
Ballerinas med rosetter, H&Ms barnavdelning
Svarta leggings, Åhléns barnavdelning
Omsydda, färgfläckiga Lee hängselbyxor, nu shorts/jumpsuit/sparkdräkt, Lee Jeans
Svart piké, Lacoste
Massor av silverarmband + silverhalsband med bokstaven K

12

Jag diggar guld väldigt mycket mer än silver men har ändå bara en massa silverarmband.
Ska uppgradera mig på den fronten i vår. Trotsa silvertrenden alltså. Jag är en sådan rebell...
Tunna silverarmband, gåva
Art Deco-aktigt armband i silver, arvegods
Hamrat silverarmband, köpt i Afrika
50 - 60-tals armband i silver, arvegods

12

1
När jag är sjuk gör jag alltid saker jag inte borde. Som att springa runt i trädgården bara för att känna om det är vårigt trots att jag skulle kunna kolla det från fönstret mycket lättare. Vilket mest resulterar att jag får snö i skorna och snörvlar ännu mer. Men det var ju väldigt fint ute.
Himlen var väldigt blå, snön droppade muntert i de 2 plusgraderna och en liten, liten snögubbe är nu tillverkad.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilka supersöta skor!

Postat av: aenigma

Sussi; Tack! :D Förra sommarens absoluta favoriter!

2007-03-07 @ 17:44:50
Postat av: Abdulvanja

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-01-13 @ 14:05:38
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback