Inspiration från FaceHunter, Mais ouí!

 Ibland blir jag helt enkelt bara så härligt, underbart glad av att titta in på FaceHunter. Att se människor klä sig så eget, vackert, annorlunda, fint, med edge och personligt utan att tappa fästet.
Jag önskar att jag skulle på något roligt i helgen så att jag kunde använda lite av den inspiration jag fick!

Egentligen för glansigt för min smak men hon är ju bedårande vacker i den Chaneliga klänningen som är i en modell jag älskar. Härligt med kontrasterande strumpisar!

Ser ut som om hon stigit rakt ut ur en modernare version av Fame. Gillar verkligen bilden i sin helhet. Kombinationen av svart och vitt och den avslappnade träningsmässiga enkla.

Enkel silver/beige klänning med fina, lite puffiga ärmar som hon kombinerat med mer guldiga halsband. Så otroligt fint fast det är så enkelt.

Frisyren är way to much men jag diggar verkligen den vita, rena klänningen i siden med accessoarerna som är på gränsen till att vara för mycket men som ändå är riktigt, riktigt coola. De gråa leggingsen är pricken över i.

Jag kan ju inte låta bli att älska hela hennes outfit eftersom den matchar. Trots att det är lite mycket glitter och konstigheter så är ju kappan/klänningen helt bedårande vacker med det genomgående smaragdgröna.

Första gången jag lägger upp en bild på en kille från FaceHunter tror jag? Men denna fångade mitt öga direkt.
Jag som är svag för tees med fina tryck vill ha, ha, ha hans och kombinationen med de svarta slimmade jeansen är perfekt. Hela han är ju söt på något vis.


Lite nästan folkloristisk känsla med lite bohemisk udd på det hela som jag inte alls gillade första gången jag såg det. Men andra gången lägger man märke till detaljerna i kläderna och att det går i en fin färgskala mellan fina, spröda gröna nyanser, pudrigt rosa och turkostblått. I like.

Kommentarer
Postat av: Maria

Diggar verkligen den första bilden, grymt snyggt!! :)

Postat av: tillvaron

Facehunter gör en sällan besviken...

2007-03-24 @ 15:49:15
URL: http://tillvaron.blogspot.com
Postat av: Elin

Fågel tishan är såå grym!

2007-03-24 @ 16:10:45
URL: http://ragnhild.blogg.se
Postat av: Jelena

Så många fina bilder, men den första är nog ändå min favorit.

2007-03-25 @ 19:33:58
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: aenigma

Maria; Visst är den?

Tillvaron; Nej, men ibland har den godbitar utöver det vanliga. :)

Elin; jaaa! Jag vill haaaaa

Jelena; Den är grymt cool den första, ja. Så vacker helt enkelt!

2007-03-26 @ 16:58:22
Postat av: Sigrid

den första klänningen = underbar!

2007-03-26 @ 17:40:31
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback