Oh Yeah

Vem har sagt att galenskap är en dålig egenskap?
Tänk så mycket roligare vi hade under 100 dagars jämfört med om vi inte vore som vi är.
Alltså såhär.

Kajsa och Jannike diskuterar huruvida Markus Fagervall (förövrigt full som en kastrull)
hade det med sin personliga läggning och tillstånd för kvällen när han raglade omkring på Seven och gång på gång kysste en kille och såg kort ut.
K; Men! Vad kort han är!
J; Jaaa, han är inte så lång alls ju. Såg längre ut i TV.
K;Aha, en bluff! Han är ju lika lång som mig. Typ tre äpplen hög! (Måttar med handen ovanför marken)
J; Haha. Jaa! Har du sett att han pussar på den där killen hela tiden.
K; Va? Jaaa! Är han... bög? Har inte han flickvän?
J; Jag vet inte, men nu pussas de igen.
K; Ojoj, han är både kort och bög! (Måttar ännu lägre ovanför marken) Mer som två äpplen hög...
J; Haha!

K; Borde vi inte skriva till en tidning eller något, typ... se och hör?!
J; Jaaaa, det borde vi. Och avslöja honom!
K; (Drar fram mobilen och börjar frenetiskt knappa in). "Hej Se & Hör, Markus är kort... och bög!!"
J & K; Hahaha! (skriker till sina vänner) Markus är kort (K måttar med handen vid knähöjd) och bööög! 

Jag kan ju då tillägga och förtydliga att vi vid detta tillfälle var alldeles nyktra. Japp, galenskap är en bra egenskap.
(Och nejnejnej, vi har absolut ingenting emot homosexuella, tvärtom!)

Kommentarer
Postat av: Nanó

Haha, just det, galet:D. Men galenskap är faktiskt en riktigt bra egenskap(höll på att skriva galenskap på nyttXD)! Att vara galen är coolt;)

Postat av: HillieBillie

Hahahahahahaha jag visste det, vi ÄR störda!! X''''D Oj oj oj oj vad roligt det var, jag tror nästan att jag tuppar av. Alla runt omkring oss måste ha trott att vi förvarade fickpluntor i var enda liten ficka. URDRUCKNA sådana! Men icke, haha. Vi får helt enkelt acceptera sanningen; Vi lider av ren och skär galenskap. ;D

2007-03-06 @ 09:43:14
URL: http://hilliebillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback