Två flugor i en smäll

Idag har varit en så sjukt rolig dag. Eller som Rockys lätt kriminella men uppryckta, pillerknaprande lillebror skulle säga, jag är "så fucking high on life"idag!
Spenderade mestadelen av dagen i vår soffa i biblioteket, tjattrandes med de nära och kära om allt och ingenting.
Vi konstaterade 1, Att vi var väääldigt roliga! (enligt oss själva och det är vad som räknas...)
2. Att mode är väldigt inviduellt men att det är patetiskt att tro att man är invidualist och alldeles unik.
3. Att väldigt många Östersundsbor inte... är som vi helt enkelt.
Rocky
Jag kanske blev skadad som barn när jag skulle sova eller något för det enda som jag effektivt kan läsa som gör mig lagom lugn för att slå igen de stora blå är serien Rocky av Martin Kellerman. Och saken är ju den att den gör mig ju knappast lugnt egentligen eftersom jag skrattar i princip hela tiden. Men att läsa lite Rocky funkar perfekt för mig. Jag somnar med fraser som "Jo, allt i mitt arbete är bara ett led i kampen för att uppfylla min dröm om att en gång i livet få äta skalbaggar i en dokusåpa..." i huvudet. Hur kan en människa vara slå klockren?
Kanske lite för mycket ibland, kanske lite för osmakligt, kanske lite för elakt, kanske lite för ärligt men fan vad roligt det är att läsa!
Idag satt jag och skrattade i biblioteket med volym nio i knät och fick lärarna att kolla ut från lärarrummet.
1
Och om dagen inte varit bra innan så blev den ju det när jag vid ankomsten innanför dörren hade fått ett paket. Okej, strumpor är kanske inte världens roligaste sak att få men jag älskar det! (Nej, inte fotfetischist!)
Det finns ju inget skönare än nya strumpor. Dessa raringar i storlek 31-33 underströk vår undersökning gällande att mina fötter är puttesmå och gör mig dessutom antagligen coolast i stan, byn, med de självlysande dödskallarna på. Rockstrumpor! Ev. punkstrumpor...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cute socks! :D :D

Jag har skrivit ETT inlägg nu, dock inte det om 100-dagars, men det kommer. blog.se är knäppt, min blogg ser helskum ut just nu. Jag avvaktar och hoppas att det fixar sig.

2007-03-03 @ 11:46:23
Postat av: aenigma

Jaaa, vad faaan är det för fel på blogg.se? Varför ska de alltid ha så jävla svårt att fixa saker och ting! Jag har en massa bilder och saker ifrån igår som jag vill blogga om men det gåååår ju inte. Fan vad irriterad jag blir... Och min bloggsida ser helknas ut också! Vad göööra?

2007-03-03 @ 11:50:10
Postat av: hanna

Rocky e tråkigt:D

Postat av: HillieBillie

Vi göra drastiska tilltag! ...Frågan är bara vad. ;)

2007-03-03 @ 16:09:14
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Rocky rules. Han påminner dessutom väldigt mycket om min granne =) Tack ör besöket och inlägget på min blogg. Jag ser att du gillar manga och anime och sånt. Kul =) Jag har själv bott i japan (i Tokyo). Mata ne Aenigma chan =)

2007-03-03 @ 16:46:58
URL: http://blingbling.webblogg.se
Postat av: Sofia

haha, roliga strumpisar :D

2007-03-03 @ 16:59:06
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: nollåttan

älskar rocky, har gjort sedan dag 1. han är så jäkla skönt personlig.

2007-03-03 @ 17:19:25
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: You löövee meee!!! =D

hallo my darling!! har nu noga inspekterat din blogg, och kommit fram till att nog ja me måste skaffa en! detta verkar ju hur kul som helst! you look so cute on some pictures that it makes me just wanna eat you like a cookie!!! men inte visste jag att du hade pilot brills i din ägo...vi bara sååå måste coola oss tillsammans någon gång. you know me, never skipp an opportunity of attention! du bara MÅSTE ha den där smaragd stassen på skolan nån gång, hur läcker som hellst!!! anyway, see you later aligator..xox

2007-03-03 @ 17:24:18
Postat av: aenigma

Hanna; Neeeej, Rocky är bäst! I looove!

Hilliebillie; jaaa, nu verkar det funka lite bättre but damn vad arg jag blev... morr!

BlingBling; Påminner han o din granne? Coooolt! :D Det var så lite så. Ska kolla in din blogg mer nu när jag hittat den. Gosh, bott i Tokyo? Oh my... vad häftigt. Hur länge då och när då? Fascinerande!

Sofia; Jaaa, visst är de? Och de lyser i mörkret. Tuffigt.. ;D

Nollåttan; Hur underbar serie som helst. Man kan ju inte annat än älska allting! Så sjuukt rolig.

Yoy Lööveee meee!!! :D
Haha, tjenare sötnos! Klart att du ska skaffa en blogg. Det är riktigt, riktigt rolig. Då kan du jag och Jannike bilda klubb. ;D Haha, du är för söt du! Skaffa blogg bums helt enkelt!

2007-03-03 @ 18:57:34
Postat av: Ibrahimalida

Hello! Very interesting and professional site.

2010-04-28 @ 14:13:36
URL: http://ibrahimalida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback