Tyder inte små fötter på stor intelligens?

Under fredagens slappande i soffan. (Ni kommer att få leva med fredagens bilder för resten av livet eftersom blogg.se tjaffsade när jag ville lägga upp dem i fredags...) För de som undrar så är min fossing den lilla rutiga tygskon, med Polarn o Pyret strumpa, och den högra saken är inget mindre berg utan Hs sko.
Min är något mindre.
1
Cheek to cheek, foot to foot. Det ser groteskt ut på något sätt?!

23
För att förtydliga att mina fötter är onormalt små så ställde J, HillieBillie, upp med sin normalstora flickfot iklädd snygg, svart Converse intill min och Hs och uppställning.
Jag tänker dock inte vara ledsen för att mina fötter är i miniatyrformat och folk kallar mig för "hon med de småå fötterna" och får höra kommentarer som "hej dockfot!", jag tänker snarare att eftersom mina fossingar är små så är min intelligens abnorm. Man kan ju inte ha allt, både stora fötter och en 200 IQ hjärna!
En dag kommer jag, och mina små fötter, att ta över världen! Skrattar bäst som skrattar sist.


Mohahaha
(Jag ska skaffa en vit katt att ha i knät och klappa på med mina små händer)

Kommentarer
Postat av: alex

Haha, men då är vi två, har också minimala fötter.:P

Postat av: Sigrid

v kör på det! :D

2007-03-05 @ 12:19:57
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Nanó

Jag har sen istället megastora fötter. 41:or. Gissa om jag vill ha små fötter! Jag lovar att du har lättare att hitta snygga skor än jag:D

2007-03-05 @ 14:03:58
URL: http://nano.rocks.it
Postat av: nollåttan

höhö, jäklar vilka jättefossingar! rolig bild!

2007-03-05 @ 18:48:34
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: HillieBillie

Hahaha vilken snygg storleksskillnad på första bilden! XP I like it. Heinrich försökte ju dock komma dragandes med att hans skor var något för stora för honom.. ;) Sanningen kvarstår dock; Du har väldigt små fötter. Jag kan inte sluta förundras över det, trots att jag borde ha vant mig nu. Heeeftigt! :)

2007-03-06 @ 09:47:31
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: aenigma

Alex; Jag röstar för att vi startar en klub! :D ahaha

Sigrid; Preciiiis! ;)

Nanó; Neeej, jag kan bara handla på barnavdelningen och hittar typ bara skor med rosa glitter, ludd och spöket laban på... :/

Nollåttan; Jag veeet! men det är ju alldeles äkta groteskt också. jag har små fötter, H har stooora!

HillieBillie; I know. Visst ser det galet ut?
Jaajaaa, bullshit va. "Skorna är för stora.." Äh, dålig ursäkt! ;D

2007-03-06 @ 17:17:26
Postat av: Olivia

Fräckt! Vilka fina skor du har förresten... jättefina. Var har du köpt dem?

2007-03-06 @ 19:41:40
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: alex

Jag tycker att barnskorna med rosafluff är fina. (a)

2007-03-07 @ 12:50:47
URL: http://tropicalbreeze.blogg.se
Postat av: aenigma

Olivia; Haha, tack! Skorna är köpta second hand förra året i Halmstad på myrorna tror jag. Det var kärlek vid första ögonkastet. Och för 20 kronor så var de lätt mina! :D

Alex; Jojaa, men kanske inte alltid. Typ som när jag har bal om ett par månader. jag kan åtminstone låtsas att jag är lite vuxen nu :)

2007-03-07 @ 17:47:09
Postat av: nice_eyes

Hjälp vilka små söta fötter! Vad har du för storlek? "normala" 35or brukar ju mäta ca 21cm, vad mäter dina?! Bild med måttband som bevis!
trevlig blogg :)

2007-09-14 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback