Whatever I sad, I didn´t mean it

  • Jag hatar när saker och ting är bra, alldeles för bra tydligen, så blir det helt fucked up. Jag klarar inte det.
    Min hjärna är inte funtad för sånt, jag pallar intre stressen och blir så förstörd att jag vill välta en sten på mig själv som är jätte tung. Jätte, jätte tung och stor.
    Men istället för att gräva ned mig, lägga stenen på mitt huvud och låta kråkorna äta på kadavret ska jag ignorera det faktumet att det tilllsut blev fucked upp och istället göra franska. Mais ouí.
    (Och eftersom jag, puckot av alla puckon, fick för mig att gå på Dippan igår med läkartid tiiidigt imorse kan jag inte stå tillsvars för vad jag hade på mig i matchningsväg eftersom man ser väldigt litet efter en sådan natt.)
    Silverglittriga sneakers, H&Ms barnavdelning
    Svarta stupisar, Åhléns barnavdelning
    Svart linne, H&M
    Svart långärmad tee, Koola Anna
    Askigt blå skjorta, Rabalder
    Svart lackskärp i midjan, mamsells garderob
    Halsband i ljusturkost, blekt guld & isiga färger, gjort av mig+silverring med turkoser+armband i silver med swarowskikristaller, Snö of Sweden+ armband med silverkulor, gjort av mich

    1
    3
    Vår, vår, vår, vår, vår!
    Fast när jag ska till London på torsdag får det gärna regna här...

    Helgen har varit... intressant, jävligt stressad, innehållsrik och förvirrande. Så jag stolpar upp det och
    saker som kommer som helt enkelt är tillräckligt normala för att nämnas.
  • Nytt jobb på 720. Väldigt roligt, väldigt fint väder, väääldigt stressigt. My poor legs.
  • På torsdag skuttar, läs; flyger, jag till England, London för som serious shopping med bästa vännen och fotografering+ tur till Stonehenge. Längta!
  • Idag påstod min lärare att hon sett mig på TV i helgen. I en film som hette Legally Blonde. Vi var tydligen "såååå lika till sättet och lite även utseendet". Ska jag a)skratta b)gråta eller c) skrika? Haha...
  • Jag missar tydligen varenda viktig grej man gör i trean sista terminen när jag åker till Oman. Som tre dagars fjälltur. Neeej. eller jaa?!
  • På onsdag ska vi ha projektarbetesredovisning. Hjälp.
  • Jag har sett mitt tio minuters tal som blev inspelat på video för att vi skulle lära oss om retorik och dess finesser. Jag konstaterade att jag talar som en stockholmare, alltid niger när jag tackar för mig och ironiserar samtidigt som jag gör tillhörande små gester till..
  • Igårkväll var jag på krogen. Jag har inget minne av att jag träffade läkaren imorse. Jag kommer bara ihåg att det var renar flera gånger på vägen hem från Östersund. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul! hur länge ska du vara där? jag åker dit på fredag! :) verkar vara flera bloggare som ska dit nu i slutet på mars :)

Postat av: emmma

du får ha det så roligt.. :D

2007-03-27 @ 20:25:09
URL: http://modet.webblogg.se
Postat av: clara

åh. du är ju bara supersöt. Vilka finafina bilder! ha det trevligt i London din lilla skit!
Kram

2007-03-28 @ 11:15:23
URL: http://underbaraclara.webblogg.seu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback