Gimme gimme gimme, & everything will be fine

Den här dagen tillägnas helhjärtat, nå ganska så helhjärtat, Naturkunskaps plugg och lite kikande på den informationen jag fått inför Svenska nationella provet imorgon. Och informationen och klimatfrågorna skall intas på mitt tak som gör mig alldeles svart av någon anledning och jag lär endast gå ned för att knapra tortellini.

Vaknade förövrigt av bestialiska mardrömmar och även om de känns triviala nu så var frukosten en enda ångest över allehanda problem. Typ körkortets vara eller icke vara. Och Frankrike i höst.
Så jag tillåter mig att önska lite saker såhär på morgonkvisten, om någon känner sig manad (mama & papi t.ex!?)
då det skulle göra mig lite lugnare till mods. Och faktum är ju att jag faktiskt fyller år snart också! Nästa torsdag.

Linen Bow Pump
Jag har ju tjatat ett tag nu om en tisha med peta-i-ögat-budskap och även om denna från House of Holland kanske är lite mer riktad till killar så har den ju i alla fall ett budskap som kan orsaka, vill orsaka, lite smärta. (Varför har jag känslan av att det endast lär vara HillieBillie som kommer att förstå vad jag just skrev?)
Till den ett par plain men söta ballerinas i Canvas från Asos.com.

Denim mini shorts large viewnotaplasticbag_final.jpg
Och eftersom jag tycker att det är lite smaklöst med modet som tillåter vanliga tishor att bäras med leggings så att hela rumpan syns, man kan ju i alla fall då ha en längre tee!, så skulle Robert Cavallis korta och lite puffiga jeansshorts i vitt passa. Pricken över i skulle bli en "miljömedveten" väska typ Anya Hindmarchs eller allra helst en som jag vet har blivit tillverkad under rättvisa förhållanden och är miljömärkt!

Nu blir det plugg på ett tak i solen förhoppningsvis iklädd bikini. (I wish?!)

Kommentarer
Postat av: Intransit

Tack för alla snälla ord! I ett helt år ska jag och en kompis bara backpacka runt jorden. Det bästa är att min skola i Paris var en internationell skola så nu ska jag åka och hälsa på alla mina kompisar över hela jorden som usa, indonesien, thailand, mexico. Alltid trevligt med gratis boende =) Tveka inte ens, kör på Frankrike i höst. Det var det bästa jag har gjort i hela mitt liv!

Postat av: HillieBillie

Hahaha peace bro'! ;) ;P Du är rolig du.
Fint väder idag! Bara en parantes. Det låter så roligt att du och Häänna ska till Frankrike, jag kräver att få höra mer om era spännande planer så fort ni utvecklat några nya! Haha.

2007-05-22 @ 12:33:43
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: ulrika

Nej, ibland har vissa lite för korta klänningar så stöddelen på strumpbyxan syns =)

2007-05-22 @ 13:57:04
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback