sol

update: detta var igår
Jag har huvudvärk. Jag har en jävla huvudvärk och det är pågrund av a) jag har skrivit en djup analys över det mänskliga beteendets utveckling som utspelar sig i William Goldings "Flugornas Herre". b) Jag är hungrig eftersom jag bara ätit en macka idag. Och en mumsmums då. c& troligen den största anledningen) papi håller på att mixtrar med huslarmet och då det börjar med att pipa läskigt Lost-likt och sedan övergår till någon sorts obehaglig och hjärtisande sirensång och har gjort det ungefär hela dagen, håller jag på att bli knäpp. KNÄPP.
3
En slimmad Ashley-turban/hårband.
12
En gnutta luft och lite solsken.
Svarta stupisar, Åhléns barn. Svart v-ringad 3/4-ärms tröja, Indiska.
Mönstrad omlottkimono/blus, Object. Sidenscarf som slimmad turban, Diane von Fürstenberg.
70-tals berlock i trä och metall på lång kedja runt halsen.

Kommentarer
Postat av: toker

svar på kommentar;
åh, det låter fint. vitt hör ju nästan till skolavslutnigar och studenter, eller vad säger du? ;) hoppas det blir en bra examen med bra väder och mycket mnskr. :D

Postat av: Nathalie

Gud, Flugornas herre! Den boken är ju hemsk! Ja´g läste den i svenskan förra året och gud vilken dålig bok.. en riktig plåga!

2007-05-27 @ 14:06:33
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Fashionable Gossip

jag skall adoptera dig!!!!!! ;) Pusss

2007-05-27 @ 17:41:33
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: Marie

Haha. Yes indeed, the world is in our hands ;)
Men hm... Jag har uppmärksammat vissa pikar mot bland andra mig :S Snokade lite i Jannikes blogg.. Jag vill bara säga att jag absolut inte på något vis missunnar dig saker! Och jag hoppas inte, och kan inte tänka mig, att jag har kommit med kommentarer som kan uppfattas som spydiga..? Jag vill iaf inte att du ska känna så. Klart att jag är glad för din skull!
Men men.. Puss och kram och förlåt lilla mig om jag inte alltid skriker ut hur glad jag är för folk (det gäller inte bara dig). Hope you forgive me =)

2007-05-27 @ 19:10:37
URL: http://fernstrm.blogg.se/
Postat av: ElinAlexi

Vilken underbar blus! :) Och fin blogg du har!

2007-05-27 @ 23:59:18
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback