Turning our golden faces into the sun

Att göra prov är inte min starka sida. Min grej är att skriva uppsatser, diskutera, göra projekt och så vidare.
Inte sitta i ett kvavt/iskallt klassrum med en söndertuggad penna i handen, pulsen på ohälsosamma höjder, hjärnblödning på intågande, skrapande stolar, evigt vässande av pennor och stressade fingertoppar som smattrar mot träbänken. Uppblandat med en rejäl dos prestations- och panikångest.
För att inte glömma de skyhöga kraven jag ständigt har på mig själv gällande skolan. För i min värld duger ingenting som inte är 100 % gjort så bra som jag har kapacitet att göra.
Och idag hade jag prov. I Naturkunskap.
Evigt vässande av pennor, smattrande av fingrar mot bordet, skrapande stolar och ett stressat hjärta. Men jag tror att det gick bra. För en gångs skull var jag lugnt. Och kom ihåg att andas.
21
Om någon som skulle kunna utöva utpressning mot mig läser så gick jag inte in med skorna i huset!
Svarta ballerinor med rosetter, H&M barn. Svarta leggings, Åhléns barn.
Jeanskjol med broderier, Cubus?. Lila satinlinne med gröna detaljer, Sisley.
Svart skjorta, Rabalder. Svart lackskärp i midjan, mamsells gamla. + vanlig hästsvans.
Jag undrar om jag knallade runt hela dagen med "benen" olika högt upp på leggingsen?

Kommentarer
Postat av: Elsa

Min svagaste sida är att hålla föredrag, gillar det inte alls och om en vecka ungefär ska jag och en kompis hålla för halva skolan! Hjäääääääälp!!!

Postat av: Ellis

Har de skorna med, assöta!:)

2007-05-26 @ 12:15:04
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Svar: Haha oki ^^ Idag har jag varit riktigt seg i alla fall (a)

2007-05-26 @ 16:44:41
URL: http://livligt.blogg.se
Postat av: Fashionable Gossip

för att de e schnyggt!! Ouu..darling..checka in mina nya fynd..haha..skall vi till way out west? bärjar bli dags och köpa biljetter serru!

2007-05-26 @ 17:31:29
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: Julia

så fin du är kajsa! Om du inte klarar provet, får du skylla på mig som satt och störde dig ;) Fast å andra sidan e det ju klart att du klarar det! :D

2007-05-26 @ 20:17:51
Postat av: Ammi

Jag har lättare för skriftliga prov än för att prata inför klassen. Jag får panik :(...älskar kjolen och skorna! :)

2007-05-26 @ 23:19:32
Postat av: Nathalie

Högklackade skor är så underbara. De jag har köpt ser ganska höga ut, men jag kan faktiskt bemästra dem! Underbart! Vad är det för skostorlek du har? Låter hur jobbigt som helst att ha små minisar! Brukar du inte kunna handla på "vuxen"avdelningen?
Usch, jag hatar prov! Som tur är går jag på en friskola har har kanske haft fem prov på tre år. Vi gör bara arbeten hela tiden, vilket iofs också kan bli ganska jobbigt!

2007-05-26 @ 23:28:24
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Justtelaf

This is a very good site. Thank you.

2008-01-09 @ 11:04:26
URL: http://justtelaf.blogspot.com
Postat av: Martininga

Very informative and enlightening website

2010-04-20 @ 12:32:58
URL: http://martininga.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback