Men sötnos, din kärlek kan de aldrig plocka ned

En av de där lata dagarna.


Lyssna på musik. Från hat till kärlek. Vissa låtar ska man hata innan man älskar dem helt enkelt.

När man idrottar behöver man inte vara fashionabel. Någonstans. Men man får ha söta långkalsonger. Rosa exempelvis med dödskallar.

De dagarna då solen skiner och ljuset faller in i mjuka geometriska former på golvet flyttar jag min laptop till min favoritdel av huset. Lilla rutiga soffan bland tavlor som är många gånger äldre än vad jag är.

Kan inte och lär aldrig kunna laga mat. Men en sallad kan jag svepa ihop. Väldigt god!
Jag tvingar på er "receptet" lite kvickt;
Sallad, röd paprika.
Gurka. Pasta.
Tärnad fetaost. Kikärtor.
Avokado.


Man behöver inte heller borsta håret eller sminka sig bara för att man läser Vogue och ELLE.

Ibland på eftermiddagarna eller sent på nätterna går det rara små filmer på 1- och/eller 2:an. Jag ser gärna asiatisk film med mystifierade geishor, skirt gröna träd och samurajer med svarta ögon, från 70-talet.

Kommentarer
Postat av: SANDRA

fina bilder :)

Postat av: Mikaela

Hej sötaste Kajsa. Du skulle kunna få min nya bloggadress. Men jag har gått tillbaka till den gamla, så jag är rädd att det är ett slöseri med tid.

Jag har inte läst din blogg på ett tag, men den gör mig lika glad i magen som vanligt. Jag älskar dina söta långkallingar.

Postat av: bea

yay!! vilka dagar e du här???

2008-04-06 @ 21:46:47
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Linnea

Vad står det på spegeln :P?

2008-04-07 @ 16:51:32
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback