the monkey on your back is the latest trend.

Jobb jobb jobb ligger i fokus i mitt liv just nu. Å ena sidan gör det inte så mycket när vädret inte inbjuder till mer utomhusaktivitet än en lugn kvällspromenad genom gårdarna. Dessutom trillar pengarna in i en fin ström.
(jag tänker mig att det låter "plink plink plink" på kontot.)
Men trött är jag. Sliten. Mentalt och fysiskt mördbultad.
Då är det skönt att veta att om en månad så är vi på Malmös flygplats jag och Trix.
Och på fredag ska några favoritflickor mysa runt i min favoritstad Köpenhamn.
Det får en att borsta bort vaniljpulver från kinden och bära lite fler kaffekoppar fast man inte orkar.

Dessutom har jag världens finaste och bästa föräldrar.

Det vackraste jag vet, näst efter havet, himlen.

Svarta ballerinor med rosetter, H&Mbarn. Vita jeans, fick på tennisen i Båstad.
I love NY-tisha, ja vart kan den vara köpt månne? Rutiga clips, present.
 


Nu ska jag skriva en krönika efter att jag tittat på OS-sammanfattningen. Jag älskar OS!
Folkfest in absurdum med all möjlig sport att bli frustrerad, glad, upprörd och engagerad över.

Kommentarer
Postat av: Carms

Vart ska du resa?

Kram

Postat av: Emma

Ja har man en härligt skön drivkraft kan man i perioder nästan jobba hur mycket som helst



Hälsa Köpenhamn från mig..I love that town

/Emma

2008-08-14 @ 07:35:27
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: anna i

Jag bor i Köpenhamn. (; fin blogg!

2008-08-14 @ 13:38:08
Postat av: loathing

jag gillar inte os. jag skulle vilja se en kines skita på sej. det vore kul i os.

2008-08-14 @ 17:26:39
URL: http://highwaytoloathing.blogspot.com
Postat av: underbaraclara

Hey mama vad snygg du är i håret!



KRAM

2008-08-21 @ 23:01:14
URL: http://folkbladet.se/underbaraclara
Postat av: Birgersilje

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-04-06 @ 09:00:07
URL: http://birgersilje.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback