Beyond memories.

Egentligen är jag trött. Men jag sitter och tänker på saker. Har fixat en del andra saker.
Förberett mig på morgondagens första jobbdag på kafeét.
Det är så mycket jag vill göra just nu. Njuta av livet på samma sätt jag gjorde i USA. Och då är det inte jobba som prioriteras i tankevärlden. Men jag antar att kvällar och lediga dagar i sommar ska kunna ägnas åt det jag gjort sen jag anlände hit till platsen jag hör hemma, för två dagar sen. Prata, umgås, mysa och bara vara med mina vänner här.

Jag har legat under himlen idag med två av mina bästa vänner bredvid mig. Funderat över hur bra jag mår. Vad fint det är just nu. Vad lycklig jag är. Och visst är alla miljarder, det känns så i alla fall, nya klädesplagg, smycken och accessoarer en bidragande faktor till min glädje. Men det är just tillståndet jag är i, i livet som bereder mig det mesta. 
Det är så mycket jag vill blogga om. Visa för er, tala om, skriva om. 
   Så bläddrar jag bland Janikos foton och får en ännu varmare boll i magen. Vad fina de är. Mina fantastiska flickor. Den ena som jag spenderade varenda sekund med (förutom när vi tappade bort varandra på Century 21...) i 16 dagar och den andra som lever sitt egna liv nu, utan oss, i Washington. Men som ändå älskas precis lika mycket. 
Jag hade som vilken annan modebloggerska som helst nu kunnat lagt in 28 bilder på mina nya plagg och skor. För besöksstatistiken är nog inte densamma som när jag skrev om Forever 21 och Gucci. Men jag struntar i det. Och pladdrar på om sånt där som vänner, lycka och bollar av värme i magen. En annan dag återvänder jag till att vara ytlig. 

Vi tre. Hannagrisen, jag och Janiko. På trappan till vårt hus där jag och förstnämnda sötnos bodde. Hos världens bästa värdpar Pam och David. Morföräldrar till Janikos au pairmamma i USA. En bild jag vill spara förevigt.
Klicka f�r att st�nga bilden
Första natten med Janikos makalösa brasilianare till vänner. Vi älskar dem allihopa. Trots de frågande uttrycken i våra ansikten.
Klicka f�r att st�nga bilden
Hanna älskar mig innerst inne. Hon vill bara klösa ut mina ögon först. På Pentagon city mall över en färsk juice.
Klicka f�r att st�nga bilden
I en endaste liten hög hos Fernando. The slampa.
Klicka f�r att st�nga bilden
Alla är glada. Fast jag ser ut som en sorts Blondinbella. Ve och fasa.
Klicka f�r att st�nga bilden
Sixflags America i Maryland. Och min nya jumpsuit! Otroligt bekväm och perfekt för lek i bergodalbanor som får ögonen att trilla ur huvudet. Rutig och hemskt söt om jag får säga det själv. (Ja, vi är Stålmannen. Allihopa.)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag vill se massor bilder! Självklart vill jag se alla dina fina inköp, men jag har inget emot alla härliga kompisbilder. Berg-o-dalbanor är fina grejer det, ju mer loopar desto roligare! :D

Postat av: bea

UNDERBARA SÖTASTE KAJSA ÄR HEMMA<3

2008-06-07 @ 19:29:01
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se/
Postat av: stilist

Har jag fattat allt helt fel eller bor du inte i åre?

2008-06-07 @ 19:30:52
URL: http://stilist.blogg.se/
Postat av: Jelena

Tycker att du gör helt rätt i att pladdra på om annat, det märks ändå att det är det du helst vill göra just nu, och då har man ju inget annat val...

2008-06-08 @ 16:24:22
URL: http://styleiseternal.blogg.se/
Postat av: Jannike

Looooove ya!

2008-06-08 @ 16:33:57
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Akselsilje

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-02-11 @ 10:19:49
URL: http://akselsilje.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback