Mi casa es su casa.

I vårt hus i skåne kan man hitta massor av fina gamla saker. En av mina favoriter är dockhuset som är i form av en bok som man helt enkelt viker upp och sätter ihop till ett hus. Helt fantastiskt bedårande och så välgjort att LEGO känns alltför minimalistiskt och enkelt. Leksaker ska också vara vackra. Inte bara funktionella.
Mitt favoritrum är salen i mitten med den öppna spisen och tygsjoket som ligger över det smidade metallräcket.


Den får stå som prydnad på en låg byrå och påminna om svunna tiders lek.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, jag vet inte vad jag ska säga. Så fantastiskt fint och välgjort!

Postat av: Wysteriia

Oj..det har jag aldrig hört förut! :D Men jo vi kanske har lite liknande drag faktiskt? :)

2008-06-26 @ 23:06:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jelena

Oj, vad ovanligt! Har faktiskt aldrig sett något liknande! Riktigt fint var det i alla fall!

2008-06-28 @ 19:34:55
URL: http://styleiseternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback