playing unsafe.

Jag är dålig på att svara på kommentarer när mitt liv innehåller så mycket annat.
Men samtidigt så är jag ju ganska så bra på att svara på kommentarer när det är lite lugnare i livet så jag tycker att det kan få kompencera ut varandra.
Igår trallade jag runt som en glad och rundkindad liten hamster tillsammans med finaste Linnéa, som slutat blogga tyvärr, och coolaste Popbejben. I Malmö regnade det förvisso likt när monsunen drar in över regnskog men det gör inget när man har trevligt direkt. Fyndade lite här och fyndade lite där och det ska jag nog uppbåda lite hamsterork till att visa upp en dag. Men inte nu. För nu ska jag iväg och träffa nästa bloggvänner.
Ida och Sanne väntar i Vejby och jag ska bara skutta i tygskorna och hänga på ett rosetthalsband runt halsen innan jag drar ned i kvällssolen. Livet är fint när man är lycklig.

Hon blev suddig i hasten så jag ska fota om henne. Men annars är hon en av mina favoriter. Bara ett papper, en svart tuschpenna och en vag impuls om vad jag ville rita och hon dök upp med sina slutna ögon.
Inte såsom jag brukar rita men ändå ganska typiskt mig. Jag gillar det. Spontant och inte alls perfekt, men levande lekfullt och slumpmässigt rart.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Malmö är alltid riktigt trevligt om du frågar mig, oavsett väder finns det alltid mycket trevligt man kan hitta på där!

ang. Båstad så är inget bestämt än, men inget är omöjligt...

Postat av: bokmald

Jag skulle kunna skriva en kommentar till vartenda ett av dina inlägg tror jag minsann.



Livet är inte bara fint när man är lycklig. Det är underbart, vackert och även om det bara varar ett tag så varar det för alltid.

2008-06-29 @ 15:01:40
URL: http://www.metrobloggen.se/bokmald
Postat av: S

nu är den vackra bilden du ritat uppsatt :)

har lagt upp en bild, hemskt fint!

2008-06-29 @ 17:46:51
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: leia

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!

Jag har en biljett över och letar sällskap.



kramar maja/leia

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

pch i de tankarna möts vi totalt konstnärligt min fina kajsa.



kram!

2008-06-29 @ 20:09:56
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: 20six

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2008-10-14 @ 12:01:59
URL: http://amanduselina.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback