This is how we do it in Åre

Vad mer kan man säga, för de som inte var där, än att säsongsavslutning i Åre är lika med sommarfesten.
Och att det kan vara helt hysteriskt roligt.
Så här såg det ut igår. Från Sofie, Rosa Panterns, synvinkel. Ordet är maskerad.
Mina pics kommer när jag borstat bort pommes fritsen från magen och hasat mig upp ur halvliggande läge.
Vi kommer att minnas gårdagen. Och natten. Det är ett som är säkert. (inte bara för att jag sett en kille på Dippan i Borat tangabaddräkt alltså.)

Allt från olika bärsorter till korvgubbar, Carlsbergflaskor och talibaner jämte dandys på Åretorg.

Ipods! Bara att välja och vraka vilken låt man ville ha.

Svampbobfyrkant var ganska full misstänker vi. Fast fasligt söt tillsammans med sjöstjärnan. De stod ute på balkongen och rökte genom armhålet ganska ofta. Mycket roligt att titta på.

Hippies går hårt in för love peace and understanding. Och vi gjorde nog ingen besviken. Mycket kärlek och fred utdelades. Och psykadelisk dans uppvisades. Helt galet roligt. Det rosa monstret är Sofie.

Darn vad kul det var. Helt hejdlöst. Även om det emellanåt var en sorts får-jag-skjuta-mig-i-benet-snart-så-jag-kan-åka-hem?-perioder. Med det är så att vara hippie. Det går upp och ned beroende på hur många kramar man får och fredsälskande människor som snackar peacetecken med en. Men jag återkommer med mer sanslöst roliga bilder. Jag ska som sagt bara hasa mig ur soffan och pilla bort pommesarna ur håret typ. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Najs!
Så snygga ni är =)

Postat av: bea

snyggosar :P

2008-05-02 @ 23:37:11
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Rana

åh kajsa vet du vad, igårkväll när jag kom hem så mådde jag mkt illa och då tänkte jag att det hade varit fint att kunna ringa nån som du som bor långt borta och som inte känner folk som jag känner.
tänkte bara säga det.
kram pådig.

2008-05-03 @ 13:22:58
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: ipod

ipodsen var ju snyggast i hela åre

2008-05-03 @ 13:24:09
Postat av: erik the ipod

Haha, kul att ni tog bild på oss! The iPods rocked

2008-05-03 @ 15:01:19
Postat av: Jelena

Haha, älskar Ipods idéen!

2008-05-03 @ 15:10:48
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men hallå, vilka är ni Ipodpojkar egentligen? Jag blir ju nyfiken! :D Och hur sjutton hittade ni hit till bloggen? haha

2008-05-03 @ 15:29:32
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: loathing

ser ut som en riktigt skön fest =)
gillar svampboben mest.

2008-05-04 @ 14:17:44
URL: http://highwaytoloathing.blogspot.com
Postat av: erik

Jadu, vi kommer ihåg att nån tog bilder på oss. så vi har sökt febrilt på internet efter typ "iPod Åre 2008" osv. hittade hit tillslut! :)

annars är vi ett gäng östersundare

2008-05-04 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback