Jobbelijobb!

Helgen började med att jag åkte nedför en bergodalbanebacke och skrek så att de imaginära blodådrorna i min panna stod ut som spända vajrar. Jag var ledsen deppig arg frustrerad och i små små bitar. Sen har det gått hit och dit, upp och ned, tvära kast och mjuka inbromsningar. Nu är det måndag och jag ska plocka ihop det som är bra, ringa lite samtal och sen åka in till Åre för att göra en intervju för tidningen med en skidfotograf jag känner.
Det ska bli kul. Nu ska jag vara glad. Och dricka lite thé.

Jag ritade er en liten flicka. För att ni är så söta. Som hjärtformade karameller med rosensmak.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sötis då! en hjärtformad karamell kan du vara själv!

min kamera ja, jag vet inte. antingen slarvade jag bort den, eller tog någon usel person den ifrån mig. men så småningom kommer det nog upp lite bilder som min kompis tagit istället. och en kamera ska inhandlas i veckan! puss på dig!

Postat av: Anonym

oh, vad vackert allt är här. på din blogg. man blir så glad. jag blir glad. varje gång. oh. och kärlek är båda delarna. just nu är jag både delarna. jag är både lyckligt kär, och olyckligt. men, någon gång vinner väl lyckan! kram i massor!

2008-10-27 @ 12:23:29
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Å Kajsa! Kära värld, du behöver inte be om ursäkt för sent svar, jag blev alldeles starstruck av att få ett svar! Gulle dig, du måste ha högvis av kommentarer att vada igenom (^^)/ Så tack!!



Kom och läs i den takt du vill, allt finns ju där och jag uppdaterar sällan mer än en eller ett par gånger i veckan (^^;)och fråga hemskt gärna om det är något mer du vill veta! Blir ofta väldigt inspirerad av frågor.



Japan är ett helt galet land, här ryms det fulaste, det snyggaste, den vackraste naturen och den neonigaste skyskrapestaden, det absoulut mest tacky du sett i klädväg tillsammans med stiligiga kimonos och traditionella tyger på ett och samma ställe, samtidigt. Jag tror aldrig att jag kommer kunna få nog av den galenskapen det innebär att vara i Japan! (även om man kan få milda psykbryt på vissa kulturella fenomen men det är för det mesta tillfälligt och bloggen är ett underbart lufthål för att få ordning på sina tankar!).



Ta hand om dig Kajsa!

Kram från Öst!



2008-10-27 @ 13:40:35
URL: http://johannaigen.blogspot.com/
Postat av: julia

Bästaste Kajsa!

Gillar inte att veta att du är ledsen. Det sticker till lite i hjärtat! Hoppas att allting blir bättre! Tänker på dig! :)

Låter som du har en rolig jobbdag framför dig i åre, det måste ju vara underbart och få göra intervjuver och allt!



Här har vi solsken och vinden börjar sakta men säkert avta! En annars riktigt fin höstdag!

Ha det så kalas!

Kramar

2008-10-27 @ 14:00:44
URL: http://sunshinejulie.blogg.se/
Postat av: Kontorsråttan

Håll i dig Kajsa! Å efter nerförsåket måste det ju förr eller senare komma ett uppförslut. Puss på nosen!

2008-10-27 @ 15:55:59
URL: http://kommunhuset.blogg.se/
Postat av: malin

å vad du ritar fint.

2008-10-27 @ 16:27:24
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: stilist

svar:tja, känner man sig inte fabulös så blir det inte särskilt fabulöst

2008-10-27 @ 18:38:20
URL: http://stilist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback