Kvartersfest!

Om vi inte var kära i söder innan så är vi det definitivt nu. För hur fint är det inte med en kvartersfest i sina egna kvarter mitt inne i huvudstaden? Butiker som har öppet hela kvällen, livemusik och folk som strosar
arm i arm? Känns magiskt på något sätt. Som tagen ur en roman. Ljuskäglor som trillar ut från butiksdörrar, skratta som porlar från öppna fönster och massa olika matdofter från restaurangerna. Det är som att vara
utomlands i sitt eget land. Det är det jag gillar med söder. Att det är en egen liten charmig, småexotisk stad i sig.

En sväng på Beyond Retros kalas var vi också. Om resterande Grolsch Block Party var var lugnt och mysigt var Beyond Retro varmt, trångt och överbefolkat. Vi letade och letade efter de utlovade muffinsen men såg inte en minsta smula så efter en promenad hem satte Grisen igång med ett litet bak och nu står det blåbärsmuffins och svalnar i köket.
Vad vi skulle fått:

Vad vi så fick;
DSC01252
Sambolivet är fint med en Gris i hushållet.

Kommentarer
Postat av: ina

vad fint ni har det!

Postat av: Hanna

Jag tycker att det låter smått magiskt.

Och jag tycker att du verkar vara en enormt magisk människa. Du verkar vara så positiv, sättet du beskriver saker på.

2009-08-22 @ 23:49:16
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: miriam

synd att vi inte sprang på varandra, men imorn så. längtar! xx.

2009-08-24 @ 18:57:21
Postat av: Linnéa och Jennifer

mmm.. cupcakes!

2009-08-26 @ 13:23:56
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback