Chateau Knorr och Burr

Idag när jag jobbade på cafeét så kom jag på att jag har ju inte ens visat er vår lägenhet i Stockholm ser ut!
Har fått bilder av
Sophie, men det är ju när de bodde där och möblerna är kvar så jag visar er ett par stycken som Grisen tog i förra veckan när hon var inom Stockholmsstaden en sväng och kollade in den nu tomma
lägenheten. Den tomma lägenheten som väntar på att bli bebodd och fylld med våra saker, kläder, färger, prylar och skrot. Pirrar i magen bara jag tänker på det.

Först kommer man in i hallen. Den är avlång och smal. Ganska liten men längst bort innan det svänger finns en garderob att hänga in jackor, kappor och skor i.

Sen efter svängen ser man in i köket. Den här mellanrumsytan ska vi fixa till så att man kan ha ett litet skrivbord längs väggen och kanske en garderob.

Köket gillar jag så himla mycket! Ljust och fint med nog golvyta så man kan ställa in ett köksbord och sitta i alla fall 4 personer och äta där. I fönstret ska jag ställa massor av fina flaskor och vaser i blåa och gröna nyanser. Kommer bli färglatt som tusan.

Vardagsrummet och sovalkoven, som är min, längst in. (Och Grisens mamma där, hej hej Grisens mamma)


En liten översyn sådär på det hela i stort. Nu får vi vänta och se hur allting blir med inredning, prylar, färger, saker och placering. Men det ser jag som något roligt. Lösa problemen och göra detta till 46 kvadrat ombonat hem.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Kan inte se bilderna ju! :(

Postat av: Passepartout

men åh, bilderna syns inte! buhu.

2009-07-23 @ 09:41:57
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jag ser heller inga bilder. =/

2009-07-23 @ 17:42:53
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: alma

jag vill oxå se ;)

2009-07-23 @ 18:23:21
URL: http://whatalmawears.blogspot.com
Postat av: Sica

men åh, nått har gått galet med bilderna tydligen. Ser inte heller dom. Men jag tycker det ska bli himla spännande och se eran inredning när det är klart =)

2009-07-24 @ 15:43:55
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback