closertighter

Jag har aldrig varit tjejen som gillar tight. Jag känner mig helt enkelt inte särskilt bekväm i plagg som framhäver exakt hur min kropp ser ut. Som avslöjar kurvor och inbuktningar, linjer och former.
Inte för att jag på något sätt är överdrivet osäker på min kropp. Som jag skrivit innan. Min kropp är det bästa och finaste verktyg jag någonsin kommer att styra över och jag är stolt och glad över att ha en förmåga att göra vad jag vill, bara jag vill, med den. Men däremot så har jag inget behov av att direkt springa omkring i korvfodral.
Häromdagen hittade jag dock denna klänning inklämd mellan några plagg som jag inte använt på väldigt länge.
Det är en såndär klänning som jag alltid tyckt om. Den känns lite Diane von Furstenberg, lite arty och framförallt så känner jag mig alltid fin i den. Den otroligt kroppsnära formen till trots.


Tror att den får följa med ut och dansa i helgen. Jajamänsan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejhejhej där! Nej du, goodiebagen är ännu inte kommen. Det är dock helt okej, men hon sa att hon skulle ha skickat den i början av den här veckan, eller var det i början av förra veckan till och med? Hmm. Det kommer dock att kännas som en glad överraskning när den väl kommer.

Postat av: Jeanette

Var kommer den ifrån? :)

2009-03-28 @ 13:20:49
Postat av: AMANDA

jag har alltid alskat den dar klanningen, du ar sa fin i den!

2009-03-28 @ 15:25:05
URL: http://amandas.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har också lite svårt fört tighta klänningar, men det är nog mer att jag är osäker min kropp. önskar jag var lite mer som dig och kunde uppskatta min kropp mer.

2009-03-28 @ 16:25:10
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: EGOFLOW

snygg snygg snygg snygg

2009-03-30 @ 19:41:41
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback