frame/it

Ni önskar mer inredning och bilder från lägenheten så därför har jag idag fotat runt i hela vårt lilla hem.
Så ni kan få se hur det ser ut där vi bor. Om ni vill kan ni förundras över att vi har en tjock buddah i en
klumpig bokhylla eller undra över mängden sugrör i köket. Tills jag lägger in bilderna i datorn kan ni få se ett mini sneakpeak på vårt senaste projekt som ännu inte är klart. En tavelvägg med bilder från alla möjliga
av våra öden och äventyr är tanken.

Foton från Washington DC och New York, Västindien och skiddagar i Åre. Lite patriotism och fina mönster. Vi måste dock åka tillbaka till Paris tillsammans eftersom när vi var där med skolan så var vi inte direkt vänner. Jag tyckte Hanna var lite töntig och hon tyckte att jag var en gaphals. Så det bör återupplevas.

Vi slängde ihop en hög med bilder från våra datorer och beställde hem väldigt billigt. Eftersom det är
så små bilder struntade vi i att satsa på bästa möjliga kvalitet. Nu har vi snart den mest personliga
 väggen söder om Gamla Stan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ett så fint projekt!

Det gör lite ont i mig av saknad när jag ser bilderna. Bästa kompisar är så.. åh. Det bästa som finns. Jag saknar min så att det gör ont, men det dummaste är att jag tror att hon inte riktigt vill vara min bästa vän längre. Det är alltid jag som ringer och smsar. Visserligen har hon alltid fullt upp, men det känns ändå inte riktigt bra. Och det är svårt att hitta någon helg som passar att träffas för båda två när man bor en sju timmars tågresa ifrån varandra.

Postat av: Katarina

fotoväggar är det finaste! liksom vänner och minnen och resor och färggranna ramar.

2009-11-17 @ 13:07:21
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Nu hoppas jag att bilderna med lägenhetsbesöket kommer snart ;D Jag vill ju se hur du bor!



hjärta

2009-11-18 @ 21:35:13
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Alicia

Vad fint med alla foton på väggen!

2009-11-18 @ 23:51:48
URL: http://leightonmeestersstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback