Människor som är bättre än Miu Mius.

Jag ligger utslagen i vår lilla soffa och klappar mig på magen som gnyr av lite för mycket god mat. Blev så glad när jag kollade in bloggen nu ikväll och såg så fina, söta, rara, trevliga, uppmuntrande och peppande kommentarer. Ni är så jävla bra! Och trots att jag inte alltid vill tro det så är det ju faktiskt så att det är kommentarerna som gör det roligt att blogga. För utan dem känns det ganska tomt. Som att spela teater inför en tom salong ungefär. Men ni gör det värt det. Varje sekund.

Sen att dagen i övrigt har varit makalös är ju också ett plus. Då kan magen få pipa som en klämd hamster bäst den vill. Först tog jag och Gris en tur till Beyond Retro i Souk-gallerian. För er som inte vet om det så flyttar man butiken till nya lokaler nästa vecka så allt, ALLT, är på halva priset. Skynda fynda!
Sen mötte jag upp en bloggläsare vid namn Kristin. Jag tycker att det är ungefär den bästa känslan i världen att träffa nya människor, och speciellt då de man klaffar med, och idag kändes det som en fullträff. Fina fina Kristin och jag hade en supereftermiddag i solen och runt på söder.
Sist avslutades härligheten med käraste
Miriam som kom över för middag. Alltid lika trevligt att få umgås med Björn Borgs bästa medarbetare och sötaste tjej.
Tänk att jag har så jäkla fina människor omkring mig! Det är bättre än alla MiuMius i världen.


Ni ville se mer bilder från lägenheten och naturligtvis ska ni få det. Igår gjorde jag en liten egen version av förvaring för ett par av mina rosetter i samma veva som jag klämde ihop mina gardiner för sovalkoven.
Tyckte att det blev ganska bra faktiskt. Affischen är från konst/modevernissagen förra veckan som jag var på med Miriam. Tycker att bilden är underskön så den passar fint på min vägg.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad söt du är! Och nu ska jag minsann bli bättre på att kommentera!! Räkna med mig :).

2009-09-01 @ 22:06:19
Postat av: miriam

så fint att se hur du bor äntligen!

nattinatt fröken, xx.

Postat av: Hanna

Önskar jag fick lite mer kommentarer :(

Det är så omotiverande annars. Och jag vill verkligen fortsätta blogga!

2009-09-01 @ 23:21:47
URL: http://farbrorfrans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vad finurligt med rosetterna!

2009-09-02 @ 12:19:03
URL: http://popfroken.blogg.se/
Postat av: Sica

WHAT. Åh tack för tipset, jag vet en som ska besöka beyond retro imorn! Vad roooligt att du fick in en fullträff idag också. Bloggar är bra, när man träffar fina människor som man klaffar med. Himla bra.

2009-09-02 @ 20:11:08
URL: http://sicastyle.se
Postat av: The City

Det finns ingen bättre känsla än att veta att man har människor runt omkring sig som är bättre än alla Miu Mius i världen! :)

2009-09-02 @ 20:44:42
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback