Lovely bones.

Mycket av bilder från Vogue och andra glossiga magasin eller net-a-porterplagg får man inte se här. Visst intresserar high fashionmode mig men det känns inte som min grej att slänga upp kläder för hundratusentals kronor här. Men ibland får man göra undantag. Som när Koreanska Vogue gör ett reportage som detta.
Med en fäblesse för morbida och udda smycken och dessutom sådant i oversizeskala kan jag inte låta bli att jubla långt innifrån mitt fashionnerdy heart. Dock hittar jag inte info vem smyckena gjorts utav. Synd. Jag vill dyrka marken människan går på en stund. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Bröstkorgen. Alltså. Bröstkorgen!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag får rysningar av bröstkorgen, så jäkla fantastisk!

Postat av: Eva

Jag handlar nästan alltid på Ica i Ringen! Jag bor väl typ 200 meter från dig! Jag är för paranoid för att skriva exakt var, men en ledtråd är att det finns en bildelsaffär och en låsaffär/låssmed i mitt hus. Vet du vilket hus jag menar?!

2010-04-09 @ 22:40:56
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

I-i-i-i-i-h. Så. Himla. Härligt. Jag älskar allt som har med kroppsdelar, organ, tarmar, körtlar och lite död att göra. Vill väva in det i allt jag gör. Detta är underbart. Underbart. Kan sitta och titta i Grays Anatomy och bara le.

2010-04-10 @ 01:14:33
URL: http://ruejaas.blogg.se/
Postat av: elin

oooo, nej ja tyckte det här var lite hemskt... hon ser riktigt läskig ut, och fruktansvärt smal! speciellt bild nummer två, jag blir lite rädd... inte min grej det här, men smaken är som baken :)

2010-04-10 @ 14:07:12
Postat av: Miriam

Revbenen var dödshäftiga!:D

Lovely Bones kan också vara en av de bästa böckerna jag någonsin läst. 8D (så rubriken gjorde mig lite lycklig)

2010-04-10 @ 17:14:19
URL: http://odditiesandstuff.blogspot.com
Postat av: Bodil

Superfina bilder, men modellen är så rysligt smal!

På stadskommitionen finns en supersöt rosa jacka för 800 kr. Jag vet inte om det är din stil, men jag gillar den skarpt!

2010-04-12 @ 18:13:17
URL: http://farggladaflygsmurfen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback