Kika lite på tradera och fynda en liten klänning vettja!

Här är några utav plaggen jag lagt ut på Tradera. Jag rensar kontinuerligt ut strunt ur min garderob som inte känns roligt längre och ger till second hand. Men de bättre grejerna behåller jag längre. Så det jag lägger upp på tradera är fina saker som helt enkelt är för fina att bara kasta iväg eller ge bort.
Alla
auktioner börjar på 49 kr så det är definitivt fyndläge!
 
Jeansshorts från Lee, blus med fantastisk rygg från Acne, klänning i siden från Birger et Mikkelsen, supersöt second handklänning i blommönster med knappar fram och A-linjeformad godbit från H&M Trend.
Klicka för att visa Megabild! Söt, blommig klänning i vinrött, blått och vittKlicka för att visa Megabild!
Klicka för att visa Megabild! Linne/blus i grönt från Acne med fantastisk ryggKlicka för att visa Megabild! Silverfärgad sidenklänning från Birger et MikkelsenKlicka för att visa Megabild! Grå A-linjeformad klänning med Peter Pankrage
För att gå till min traderasida, klickelicka här; asjakkajsa.
Första gången jag säljer på tradera därav att jag inte har några omdömen. Barasåattnivet.

(Om något blir sålt, hoppas hoppas, så ska jag använda det till att köpa något fint när jag och min Mikael åker till London i vår. Som en klänning från Primark med hjärtan på så han fattar hur mycket jag älskar honom.  <3 )

Kommentarer
Postat av: Anna

menåh, söta sötnos. vilken jättefin lista.

jag vågar nog påstå att du är fantastisk!

Postat av: Sofia

Väldigt väldigt fina kläder!

Jag har dock aldrig förstått mig på tradera. jag vill förstå men ingen förklarar så att jag kan göra det.. det gäller att, väga kläderna? det är där jag fastnar.



sv. ååh nu får du mig att bara längta ännu mer! Studenten, aah, det kommer att vara en lycklig stund, samtidigt lite lite sorgligt. men jag ska tänka positivt

2010-03-04 @ 13:18:45
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: Fanny

Väldigt bra blogg! Vart bor du nu? =)

2010-03-04 @ 15:27:13
URL: http://fannysworld.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hahaha! Man! Jäklar, det var inte dåligt gjort! Iam proud of you Kajsa. Ja, jag tycker du ska pipa till nästa gång du ser mig, annars så kommer jag utbrista ett stort HEEEEEEEEJ!!! Om två veckor är det ju som bäst här också. Lite folk, bra i backen!



Om du har riktigt tur så får du kanske åka med mig i liften! I förrgår så åkte jag med han som är fabrikschef på GB glass! Han var tysk!

2010-03-04 @ 16:30:18
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: r

Sv: Flooooooorida :). jag ska hälsa på en väldans fin vän som bor där.



Lycka till med ditt nya "traderaliv".



ps. har du kollat på ngt avsnitt av modern family än??

jag har bara ett avsnitt kvar..försökte att inte maratontitta på serien, men det sket sig. såklart.

2010-03-04 @ 17:10:58
URL: http://ragnarsdottern.blogspot.com/
Postat av: Anna

jamen precis! när jag såg den där asfaltsfläcken (som nu har utvecklats till hela vägar med bara torr, visserligen ganska kall, asfalt!!!) så la jag mig ner på knä, kände med handen på härligheten och funderade på om jag skulle trotsa vårvintern och ta av mig skorna och bara trampa runt lite på den. bara lite.

(och förresten gör det inget att man är 21 och nästan vuxen, jag kommer fortsätta rulla runt på asfalten tills jag är 80. minst!)

puss!

2010-03-04 @ 19:31:41
URL: http://kreativitet.webblogg.se/
Postat av: Karin

>Vilken fin kommenatr du skrev! Jag tycker absolut att du ska plocka fram dina, jag var faktiskt själv ute efter ett par röda men dessa var de enda jag hittade. De är nog från förra året för jag köpte dom på rea (:! Ha det fint!

2010-03-04 @ 21:03:05
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback