Aenigma closetwrecking..

Är man ensam hemma och har ganska roligt för att man får göra precis vad man vill utan att någon höjer på ögonbrynen, ja då gör man just sådanna här saker. Gjorde min egna, dessvärre inte alls lika coola, version av den i innan omskrivna bilden från FaceHunter. Hittade nämligen världens  antagligen fulaste brillor som jag fick på Disneyland Paris för ett par år sedan.Och då kom jag att tänka på bilden nedan och att de faktiskt var gaaanska lika så här är resultatet av mitt huserande i garderober och stylande. 

  Detta måste vara det mest udda jag någonsin gjort till bloggen de senaste fyra månaderna! :D
  
 Update; Jag har nu varit medlem på blogg.se i 106 dagar och idag
 fick jag mitt 1000:de inlägg, och det fortsätter bara uppåt. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback