Nödvändig glamourkick

Eftersom mitt tålamod tryter innan vi kommit 7 mil på våra över 100 ned till huset i skåne, och lägenheten i Norrköping, så passar det utmärkt att köpa en tidning att bläddra i med lagom korkade/lättlästa/skönhetsfixerade/småroliga osv. inslag och texter. I detta fallet blev det Cosmopolitan som jag annars aldrig läser. Ett sommarnummer av Elle & engelska Glamour fick följa med hem också eftersom de glömdes bort sedan förra gången.
Så idag bli det läsfrosseri , varvat med plugg, och ett till lager Mavala Mexico.

Det borde göras en undersökning gällande hypen om Mavalas Black & Mexico. Av ren nyfikenhet så kollade jag in de flesta butiker med smink etc. för att se om det var så illa att just de färgerna var borta som det bloggats om så vilt. Och believe me, det såg nästan ironiskt ut när det i varenda butik var helt tomt på endast just Black & Mexico. Nästan patetiskt att det blivit en sån grej, men jag erkänner villigt att jag blev glad när jag fann en enda flaska av Mexico, för i ärlighetens namn så är det ju en grymt snygg färg!
1

Dagens Hiss; Jag har ingen lektion idag & har beställt en massa pärlor och tillbehör till mitt projektarbete, så nu kommer det snart att bli knåpande utav!
Dagens Diss; Det är tokigt dåligt väder, stormar, regnar och ser groteskt äckligt ut utomhus. Det blev elavbrott, har vi hört den förut?, och jag fick helt enkelt städa mitt rum i mörker.

Dagens tips; Jag ska helt klart kolla in den nya dramakomediserien Ugly Betty idag. Verkar väldigt amerikansk men jag har läst ett par recensioner och diggar reklamen för serien så den ska få en chans. Och om det nu handlar om modevärldens skruvade arbete så kan det ju vara riktigt roligt? Dessutom är det ju precis inom den branschen jag vill jobba, så kanske bli jag avskräckt, eller övertygad om att det är mitt kall här i livet!? :)   

Kommentarer
Postat av: Justmeadowlands

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback