Dagens; Smaragdfärger


2
Jag beundrar alltid de bloggande flickor som hinner, orkar, stiga upp för att fota dagens klädsel och lägga upp den till beskådning redan på morgonen. Det funkar inte i mitt liv. Jag är nämligen alltid beredd att mörda på morgonen. Dock inte att fota kläder.
Fast idag har jag en lektion, vilken börjar klockan 12.35, så jag pluggar, knaprar frukost, leker med datorn och sjunger otroligt synkroniserat till The Killers- When you were young så att mamsell blir galen.
Jag tycker att det lät riktigt fint, jag.

Har insett att jag verkligen tycker om fina smaragdfärger och härliga, lite lyxigare material som känns extra mjuka mot kroppen. Man behöver det i kalla, vinter stunder. Det där lilla extra i kanten med rosett liksom.
Svarta stupisar, Åhléns (barnavdelning) Hur i hela friden har de blivit förstora?
Satinlinne i lila med svart och grönt mönster, Riley
Liten randig kofta i turkost/grönt, silke/bomull, NoaNoa
Halsband med lila små pärlor, H&M
Silverhalsband med lila klot, julklapp från broder, Pilgrim
Armband i trä, guld och blått, Indiska +
självblingat hårspänne



Kläder in motion. Sprallande till just The Killers på farligt hög volym och lite posing.
En vinande lejonman, jag-fastnade-med-fingrarna-i-håret-moment och beskåda-bling-i-håret.

134
De mest kärleksfulla tacken till J för att hon gav Kajsa CD skiva med Sams Town som tack!
Den gör mig glad på alla sätt och vis!

Kommentarer
Postat av: Em

älskar the killers.. en bra start på dagen ;) härligt med lite smaragdfärger! kram

Postat av: anna wintour

vacker hår du har

2007-02-28 @ 14:16:00
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Nanó

Jag förstår inte heller hur man hinner fota sina kläder på morgonen! Ett olösligt mysterium för mig:) How cool you look today!

2007-02-28 @ 16:12:25
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: aenigma

Em; Jaaa! Jag lyssnar på dem nu igen efter skolan. Älska, älska, älska! Jag kan ha when you were young på repeat en hel daaaag! :D
Tacktack. Krama!

Anna W; Tack så mycket.

Nanó; Nej, visst är det ett mysterium? Jag försöker bara mörda på morgonen, inte ta seriösa, snygga kort... Tacktack sötis!

2007-02-28 @ 16:36:57
Postat av: Elizabet

Har man hittat den perfekta då är det svårt att släppa taget;)

2007-02-28 @ 17:05:16
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Mark

Du är ju inte kort. haha. Det är ju normalt att vara 160-162 för tjej eller har jag misstagit mig för det? Jag menar folk lever längre, men de kanske inte blir längre? :P
Jag är 186 cm lång, så det är lite längre! :)

Min dam skulle nog tycka det var trevligt att jag var social! :) Mingla med tjejer, wow haha.

Vad kul. Jag kan vara din brorsa, storebror, och vi kan leka med barbies! :D Min syster vill inte det.
Jag vill lära mig skida! Ned för backen och uppför backen, hoppa över barn och dras efter älgar!

2007-02-28 @ 17:27:13
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: aenigma

Kort och kort. Men eftersom jag är ganska petite i kroppen liksom så blir jag ännu mindre. Fast jag kompletterar det med att ha ett jäkla humör och kunna vara mer aggressiv än någon annan i hela världen. Haha ;D
Ohh, är du så lång? Det trodde jag inte faktiskt.
Fast om du är så lång så vill jag nog gifta mig med dig för jag är en sucker för långa killar med brunt hår. Och knasig humor. Blir din flickvän arg tror du då? ;) Hahaha!!

Jaaa, att vara social är bra. Jag är social men ganska blyg så jag står lätt och ser vettskrämd ut eller kniper ihop ögonen i ett hörn. Det är inte så socialt alltid...

Yeah. En bror (ojsan, är det incest att gifta sig med sin bror?) som jag kan lära skidåkningens alla konster. Vore huuuuur coolt som helst! Jag blev ju alltid trackad av mina äldre bröder som liten flicka gällande skidåkning. Detta ska bli min hämnd mot dem! Ehh, barbies? Jag har aldrig lekt med barbies. Jag gjorde om dem till G.I Joes tror jag...fast i högklackat och päls?

2007-02-28 @ 17:37:23
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: julie

shit va coolt hår du har!

2007-02-28 @ 20:28:33
URL: http://www.pourmoi.webblogg.se
Postat av: Lisa

Underbart hår..

2007-02-28 @ 21:37:21
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: aenigma

Julie; Tack! Vad söt du är. :)

Lisa; Tacktack! :D

2007-03-01 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback