Ett normalt, förvirrat anfall


3

Okej. Dagens I-landsproblem lyder? Vad ska man ha på sig imorgon när jag nu, ja jag har bestämt mig, ska åka till Östersund imorgon kväll på "100 dagars" och partaja järnet med alla vänners och studenter to be. Gosh, så mycket kläder, så lite tid. Och nu har jag inte ens tittat i garderoberna och de andra lådorna än...


Jag antar att det är ett ganska litet problem egentligen. Men vad ska en flicka göra?






 

För att få lite inspiration bläddrade jag runt bland alla mina foton/bilder i mappen och oj. OJ, vad mycket konstigheter man kan ha för sig. Jag fick ingen direkt inspiration men däremot några riktigt goda skratt på min egen bekostnad. ;D
21

Okej, det här är ett av mina mer förvirrade inlägg. Men jag står för det.
Fick inbjudan från söta Camilla & co. om den kommande bloggträffen och om jag så ska åka rensläde/pulka/längdskidor så ska jag försöka komma. Det låter ju nämligen hur kul som helst.
Fast gosh vad nervös jag kommer att vara. Jag är ju blyg. Är det någon annan som ska dit som kan säga lite lugnande och passande ord? Men om alla är lika gulliga i verkligheten som i bloggvärlden så har jag nog inget att vara nervös för.

Fast nu måste jag ju fundera ut en riktigt stunning outfit. Om man ska träffa några av Sveriges mest stilsäkra och snyggt klädda tjejer funkar det ju inte med vad som helst. Okej, nu har jag ångest igen!...
2
Såhär vill jag se ut. Kanske.





 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inget litet problem, hundradagars har man ju bara en gång :D Om man inte går om då :P

Postat av: julia

jag tror nog att du kommer komma med en pärkans snygg outfit som vanligt! cause you are the best!!
:D

2007-02-27 @ 20:59:29
Postat av: aenigma

Emelie; Jaa, precis. Men jag ska gå ikväll och får ta en lugn skoldag imorgon. Får peppa till mig ordentligt så att jag verkligen vill gå helt enkelt! Jag har en kompis som går om, och alltså går i klassen under mig fast hon är lika gammal, och hon går både ikväll med alla sina bästa kompisar och sedan nästa år. Det tycker jag ändå är en bra idé! Ska du gå ikväll?

Julia; Naaaw! Gud vad gullig du är. Ohh...

2007-02-28 @ 10:01:46
Postat av: Nanó

Fest, åh, länge sedan jag var på fest. Senast var det på en efterfest till årets skolbal.. Ha det i varje fall så kul, min vän:)

2007-02-28 @ 16:15:41
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: Jelena

Åh, vilken underbar teckning (som vanligt), gillar den skarpt!

2007-02-28 @ 21:41:34
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej fyller inte 18 förns i maj, men nästa år så fan ;)

2007-02-28 @ 22:52:45
URL: http://emmylee.blogg.se
Postat av: aenigma

Nanó; Du får skutta iväg på fest! Jag äääälskar att dansa och är alltid vildast were I belong på dansgolvet, däremot för det mesta också alltid nyktrast. :) Och det vaaaaar kul!

Jelena; Tacktacktack!

Emelie; Naah, vad tråkigt! Men då får du gå nästa år och partaja järnet. :D

2007-03-01 @ 10:41:58
Postat av: Dress Like a Princess

Har du gjort teckningen?? Underbar!!

2007-03-01 @ 16:40:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Johanna

mycket bra målat :)

2007-03-02 @ 16:20:37
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback