Still bling!

Jag blir mer och mer förtjust i denna oversize blingbling trend. (Allting ska vara oversize i vår, volymen, smyckena, väskorna osv.) Tog fram lite av mitt mer diskreta glittrande i smyckesväg för lite upputsning och ska försöka komma ihåg att använda det mer nu.

Swarowskiarmband från Snö, gammal blomformad brosch, swarowskibrosch i form av hund & stort hårspänne med massor av fastsatta stenar, present.
12
Det är inte bara jag och de stora designerna som gillar bling heller.
Fler bloggerskor har också snöat in på trenden där bling is the best och eftersträvan är att likna något ur den ryska tsarfamiljens allra överdådigaste dagar.
Jag har ju knåpat ihop lite eget av denna smyckesform innan med stora stenar och eftersom det var roligt så fortsatte jag igår med att göra härliga, stora örhängen av smaragdröda och genomskinliga prismor.
Är det någon som är sugen på att beställa en smycke, eller bara nyfiken, så maila, [email protected]
Sedan plockades en 50-tals brosch i storlek XL fram och blev en brosch tillsammans med en lite mindre silversak med nättare stenar.
3
Ska nu pryda mina jackslag, koftor, tröjor, håruppsättningar och väskor i vår.

4
Varsågod att beskåda min rutiga flanellpyjamas men främst mitt superlockiga (sedan mer dreads-liknande...) hår med hårspännet. Enkelt att förhöja en tråkig klädsel med ett fint spänne!



Kommentarer
Postat av: Nora

Sött hårspänne :)

2007-02-08 @ 20:54:06
Postat av: Nora

från mig :)

2007-02-08 @ 20:54:19
Postat av: Frida

skit snyggt hårspänne

Postat av: sofia

Härligt! The blinger the better :)

2007-02-08 @ 23:18:41
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: aenigma

Nora; Tack!

Frida; Danke.

Sofia; Haha, preciiiis. :D

2007-02-09 @ 18:36:09
Postat av: clara

åh, vilka härliga smycken. btw, måste vara sjukt kul att jobba i åre i veckan. hur är stämmningen där?

2007-02-10 @ 10:37:42
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Gabriel

shit vad fint hårspänne!

2007-02-12 @ 15:28:43
URL: http://gabriel.blogg.se
Postat av: eliza

fint härspänne=)

2007-02-13 @ 10:20:16
URL: http://eliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback