Kvalitetstid in absurdum

1
I vanliga fall skulle täppthet i näsan göra mig till en ytterst tjurig unge. Nu gjorde det mig endast till en skrattande unge som inte kunde prata ordentligt på grund av just täppt näsa. Men det var det faen i mig värt med tanke på hur roligt den här helgen varit. Så många moment som jag gillar, på lite mer tid än ett dygn!
Strålande dag med värme som vi inte sett i jämtland på länge, shopping i Östersund som resulterade i fin fina fynd som kommer senare, mys i Amandas nya lägenhet, galenskaper på Boda Borg som resulterade i ytterst fula svordommar från det mesta oväntade hållet och av grövsta slag...Tjoande hem till Amandicons lägenhet, dusch, knallning ned på stan i sommarvädret, middag på uteservering och sedan Pirates 3 på bion.
2
Kvalitetstid med babesen under lördagen och sedan solning i badhusparken ackompanjerat av en massa annat folk idag, söndag, vid storsjön. Helt underbart. Pics från tillfällena och shoppingen kommer så snart Jannikes mail inte är ondskefull!

Kommentarer
Postat av: Samunia

Fina teckningar! Duktig du är:)

Postat av: Isabel

Grymt duktig !

2007-06-04 @ 21:18:03
URL: http://beellut.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Samunia; Tack. :)
Isabel; Tackar allra ödmjukast!

2007-06-05 @ 15:24:49
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback