Msn konversation

Okej, redan här varnar jag känsliga tittare. Konversationen är väldigt på skoj och jag och Jannike skulle aldrig äta apa. Bara potatis. En helt vanlig dag på msn kan man komma fram till ungefär detta:


Kajsa säger:
apa

Jannike säger:
APA? Oh my, nu tar vi till det tunga artilleriet!

Kajsa säger:
Japp.... känn dig överkörd så att säga. Nej men apa är mitt nya fula ord. kan användas till allt. Som potatis!

Jannike säger:
Jaha det var ju praktiskt!

Kajsa säger:
Mmm. Potatis funkar till allt. Så gör även apa. fast jag äter inte apa. bara potatis. Eller... någon gång kanske jag vill testa att äta apa..?

Kajsa säger:
apa med potatis kanske?

Jannike säger:
Hahahaha jag dör här! Du är ju rolig du.

Kajsa säger:
Vill du ha lite apa med potatisgratäng?

Kajsa säger
Eget recept!

Jannike säger:
Mmmm....!

Kajsa säger:
Mmmm! Och apbebisar till efterrätt!

Jannike säger:
Poor little ones!

Kajsa säger:
Det är lätt. man bara gröper ur deras skallar och fyller dem med glass!

Jannike säger:
  Hahaha.

Kajsa säger:
Och toppa med krossade bebisnaglar!

Jannike säger:
You eat it!

Kajsa säger:
Men det är ju du som är bjuden på middag!

Kajsa säger:
men ska det vara så så får det väl vara, då blir det ingen efterätt för dig!

Jannike säger:
Ehm jaha...! Vad mysigt det ska bli. Jo förlåt, jag kommer självklart.

Kajsa säger:
Hihi. Och efter maten blir det fiskedamm. Då får man små magsäckar med innehållet istället för traditionellt tråkigt svenskt godis...

Jannike säger:
You rock. Jag förstår inte var du får allt ifrån.

Kajsa säger:

och sen leker vi sätta svansen på grisen, med mänsklig gris, och apsvans! ...


Kommentarer
Postat av: A

Det låter häftigt att vara stridspilot....Tack för att du skulle vara försiktig över mig:) Modedesigner ville jag med bli en gång i tiden. Men det sket sig på mitt dåliga självförtroende:( Ha en skön kväll.

Postat av: Maria

Haha, roligt samtalsämne! x) Förresten, du var väl lite intresserad av zylber.com? Om du vill ha det där presentkortet måste jag värva dig snart, för på fredag avslutas tydligen värvningskampanjen..! :O No more presentkort :'( I alla fall, är du fortfarande intresserad så behöver jag din email-adress för att kunna värva dig ;)

2007-05-08 @ 19:10:03
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: Hanna

Kajsa........ .... .. .

2007-05-08 @ 19:13:25
URL: http://msvagabond.blogg.se
Postat av: Nadia

jag har beslutsångest över en väska, spana in bloggen och hjälp mig? ;)

2007-05-08 @ 19:35:19
URL: http://Goodies.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Hahah, jag ÄLSKAR konversationer som går lite överstyr. :P Man kan ha väldans roligt framför datorn ibland. Och jag tror nog att apkött kan smaka rätt bra. Det sägs ju att människokött är helt ok så why not? (Nej, jag har inte testat människokött, promise!)

Shoppat massor idag jag :D

2007-05-08 @ 20:50:56
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: julia

finns det en chans att få din msn? om du känner för att ge ut den så e det bara att mejla mig, lr adda mig, om du har min mejladress kvar!?

2007-05-08 @ 20:53:07
Postat av: Emelie

Annars kan du väl nöja dig med djungelvrål? Fett gott :D

2007-05-08 @ 23:11:02
URL: http://emmylee.blogg.se
Postat av: HillieBillie

Hahaha Kajsa du ÄR knäpp! Men det tycks vi ju vara allihopa, så det gör ju ingenting. Det där var en mycket upplivande konversation där tycker jag, tack för den. Du skulle ha varit med i masschatten som ägde rum nyss... Där snackar vi totalt kaos.

2007-05-09 @ 00:00:52
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Fashionable Gossip

Haha! Love, du är bäst!!! Förlåt att jag inte mailde dig igår..kom hem och hade feber (39 grader) och somnade direkt.. :( Pusss

2007-05-09 @ 06:36:31
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: Maria

Haha ahh du apa kanske smakar:) Roligt med sådana där konversationer

2007-05-09 @ 11:19:19
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: aenigma

Julia; Klart att du kan få den. Jag addar dig på msn! :)

2007-05-09 @ 17:43:48
Postat av: julia

gulliga du :D

2007-05-09 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback