Konsumtion i landet av överflöd, del 11

Listan fortsätter.
I Washington DC hittade vi under Neimann and Marcus en jätteoutlet med allt man kunde tänka sig i kläd och accessoarväg. Helt okända märken blandat med Missoni, Versace och Chloé.
Underkläder från Calvin Klein för 20 :- eller Kate Moss for Topshops kollektion? Det fanns bland mängderna om man orkade leta.
Jag och Hannagrisen strosade runt och haffade lite klänningar men orkade inte engagera oss särskilt noga. Hade vi det fanns det nog en hel del kap att göra men orken fanns inte riktigt.

Denna väldigt sommriga skapelse var enda exemplaret  från ett för mig nytt märke. Vippig, supermjuk, mönstrad med fjärilar och väldigt Kajsa. Så varför lämna den där?

Se vad jag köpte mer i USA? Kolla bakåt i arkivet juli/augusti.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra köp! Den var verkligen jättesöt.

Postat av: Malin

:))

2008-08-14 @ 21:20:17
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: nicole

vilken söt klänningt!

2008-08-14 @ 21:33:41
URL: http://needlesandpins.blogg.se/
Postat av: MANGO

åh riktigt söt klänning!



sv: hähähä ja det är inte jag precis som bestämmer när vi ska resa så :) men jag har inte varit i thailand på sju år & alla mina släktingar bor där! så för mig spelar det inte riktigt roll när jag åker utan bara att jag kmr iväg :D tacktack.. ha det så bra i köpenhamn!! :D



pusss!

2008-08-14 @ 21:53:36
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ojoj vad söt! :)

2008-08-17 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback