Konsumtion i landet av överflöd, del ?

Jag kan hålla på med den här listan fram till jul.
Allt jag köpte i USA.

Detta är den andra ringen jag köpte. Första var från Forever 21, söt och gör mig grön om fingrarna.
Denna är från Guess, väger ett litet mindre ton och är i silver.
Jag gillar dem båda. Men denna är i hiphopblingig och stor som attan. Helt perfekt!
(Dessutom är det precis som Fantomenringen! En snyting med denna från Kajsas hand och du har en cirkel omsluten av flätor på kinden. Wohaa!) 

Bling bling

Förövrigt så sitter jag i min bäschtaste väns säng i Båstad och kollar när hon packar inför att flytta till München. Tur att vi är vana att vara separerade längre perioder (jag bor ju vanligen i norr och hon i söder) annars skulle jag dö. Det gör jag förvisso litet ändå. Men, hennes flytt betyder att jag inom en hyffsat snar framtid ska knalla Münchens gator fram med mitt hjärta. Strax ska vi skutta Båstads gator fram dock och fika lite. Möjligen snoka reda på en tröja med fåglar till mig. Det behöver jag. 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh lilla sötnöt, förvånar mig inte att din bästa vän har massa tid över för dig! Drömde konstigt nog om dig inatt, vi var ett gäng glada flickor som köpt en husvagn som vi skulle köra ner till Spanien. Du var med. Gullig som få och bestämd.



Kan vara från en sommar då jag och mina vänner åkte runt i en Volkabuss, började i Roskilde och sedan reste vi runt på Gotland. Luffade runt och sov under bar himmel på stranden. Vi raggade upp folk, övertalade dem att hoppa in och sedan reste de runt med oss. Sådan var drömmen, enda skillnaden var att det var med en massa människor jag inte kände och vi åkte igenom främmande länder. Någon gång vill jag göra en sådan resa, pepp;)?

Postat av: ina

sweet!

2008-09-08 @ 23:41:29
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: Sussi

Riktigt vacker ring!



Svar: Good for you! ^^

Bra att någon mer än jag tycker så, det trodde jag nästan inte.

2008-09-09 @ 00:14:44
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ååh, bedårande ring! jag blir grön av avund! ;)

2008-09-09 @ 11:53:38
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, dina ord värmer. du verkar vara så bra. så snäll. så klok. eller helt enkelt så bra. ala dina ord är så fina. och jag blir så glad! Åh.

och. vacker bild. ringar är något speciellt! (:

2008-09-09 @ 13:33:26
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback