Break up day or make out day? Vem fick vad? Och vem vann?


Jag och Miriam som har
Insiders Journal på Björn Borg tyckte att dagarna innan den allra mest hjärtekrossande eller kolsyrebubblande dagen skulle förgyllas med en tävling i just dessa tecken.
Ni fick chansen att berätta er mest knasiga, sorgliga, roliga, märkliga, hjärtskärande break up story och därmed också chansen att vinna en ruskigt fin goodiebag från ja just, Björn Borg.

Och bland en mängd bidrag som alla var just knasiga, roliga, märkliga och hjärtskärande på sina sätt är vinnaren
Julia - ohhboy.blogg.se.
"Det var en gång för längesedan, närmare bestämt när jag gick i första klass, hade en ojämn lugg och var tillsammans med en kille som hette Sonny. Vi hade varit ihop i ett par månader skulle jag gissa, det var inget allvarligt på den tiden. Han hade frågat chans i ett rosa brev som jag fick hemskickat i brevlådan med adress och frimärke. Jag kunde inte läsa så bra då, så min kära mor fick läsa upp det högt för mig, och jag tackade ja på en gång. Så kom dagen, den stora dagen, den fjortonde februari, alla hjärtans-dag. Jag var väl lika glad och sprallig som vanligt antar jag, men så hände något, något oväntat. Ett blått brev damp ner i brevlådan, ett brev där Sonny högtidligt förklarade för mig att han nu framöver bara ville att vi skulle vara vänner då han inte längre hade samma känslor för mig. Jag tror inte att en enda tår rullade ner för min kind, men att bli dumpad på alla hjärtans-dag är ingenting jag skulle uppskatta idag."

En påse fylld med Björn Borggodsaker är på väg hem till dig, Julia!
Tack alla ni andra för att ni delade med er av era historier. De var alla fantastiska på sina sätt.

Kommentarer
Postat av: bea

aw, haha!

Postat av: Rebecca

så fin blogg!! allt bra med dej nu då?? kramisar! <3

2009-02-17 @ 12:59:51
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
Postat av: Katinka

Åhh, vilken gullig historia. Man blir ju riktigt rörd.

Hade själv någon liknande romans. Måste skriva ett inlägg om det någon gång i framtiden... Tack för tipset.

2009-02-17 @ 13:50:57
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback